Nej, nej, nej!

Nej, nej, nej... jag vill inte bli förkyld eller få influensa! Efter två dagar i Malmö med mycket innehåll och många diskussioner har jag en skum känsla i kroppen, lite kallsvettig och jäkligt hängig. Men jag har verkligen inte tid just nu i denna veckan. Viktig heldag imorgon i Helsingborg och sen skall jag till Motala i helgen och träffa Lily och sen på måndag är det en heldag i det blågula huset i Linköping... Fast å andra sidan.. när är det nånsin läge att få en vinterförkylning. Säkert för att jag räfsade löv i bara tröja i söndags. Idiot!
 
//Farmskan


Kommentarer
Anonym

Nej, krya på dig!

2015-03-10 @ 20:16:55
Frida

Krya på dig! Men mitt var ju med så, men gick ju över utan någon riktig influensa, hoppas på samma 😊

2015-03-10 @ 20:17:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0