Ofattbart

De uppgifter som kommit nu om flygolyckan i Paris är verkligen fruktansvärda! Man fattar inte, eller jo, det gör man väl men det är jäkligt svårt att ta in att någon tar livet av sig på ett sådant sätt. Och genom att ta med sig 150 oskyldiga människor också.... ofattbart!
 
Idag skulle vi fått ett larm installerat och killen skulle dyka upp mellan 8 och 11, och ringa en timme innan. Eftersom jag skulle vara i Helsingborg vid lunch jobbade jag hemma på förmiddagen. Tror ni han kom? Icke! Inte ett ljud, nada, zip. Ibland undrar jag om de ens förstår vem som är kunden. Ska ringa dom imorgon... älskar sådana samtal (*skrattar*)
 
Helaingborg var bra och dagen avslutadesmed en mysig kvällsfika med en kompis från Hollandstiden. Så gott att bara få snacka lite. Blir faktiskt Helsingborg imorgon också, två viktiga presentationer som jag hoppas går bra. Och sen imorgon kväll är det pub-kväll på Sir Väs och Dottern ska uppträda. Hur kul är inte det! Gott att få ha henne hemma över helgen, känns som längesen
 
Love my family
//Farmskan


Kommentarer
Kusin Zp

Ska bli så gött att höra och se allra goaste Elin igen! 🎤😊

2015-03-26 @ 22:15:52
Kusin P

Vem fan är zP. Jäkla telefon😡!
Kusin P ska de va! 😊

2015-03-26 @ 22:17:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0