Två streck i helgen

Vilken helg!! 23 grader i solen hade vi i stugan igår, där vi dessutom spenderat hela helgen. Så det blev tvätt på tork i solen (doftar ljuvligt), middag och fika på altanen och räfsning av gräsmattan i bara tröja. Älska våren liksom! Dock är det ju inte mycket den här kontorsråttan tål, värsta blåsan i tumvecket... nä, jag skojar inte. Den är gigantisk.

Men både trädgårdsarbete och sen en härlig promenad belönades med två streck på mitt hälsopapper. Vi har nämligen hälsomål på jobbet i år och mitt är att ha minst 110 aktiviteter à 30 minuter. En aktivitet = ett streck. Just nu har jag 14 streck.... och en gigantisk blåsa (*ler*)
 
I lördags kväll var vi och firade Jan(a) som fyllt år i veckan. Det var han som var den lycklige att få osten som doftade så gott... Hoppas att den smakar bättre än den luktar liksom. Kusin P hade som vanligt fixat och donat och bjöd på härlig mat, tårta och dricka. Hon är bara bäst på sånt. Andra chansen på TV i bakgrunden och till min fasa skickade man vidare Hasse Kvinnaböske... jo, låten är klämmig men kom igen! Det är 2015 och jag tror att Europa är redo för något modernare

Jag gillar Måns eller Isa, vad säger ni?
//Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Alltid kul att ha er här. Tack för all hjälp. Kram😊

2015-03-10 @ 07:49:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0