Tvätt-tisdag

Färdigtvättat för idag. När man bor i lägenhet så är det veckotvättning som gäller i husets tvättstuga. Jag var rätt skeptisk till det i början men jag måste säga att det funkar jättebra. Allt klart på en gång, inget som behöver hängas och minimalt med strykning. Tipp topp

Det är en lugn vecka för Farmskan till skillnad ifrån den förra. Då hinner man en hel del. Förutom tvätten idag så var Manne här igår och fikade. Vi träffas alltför sällan egentligen och det är helt mitt fel med mitt jobbande och resande. Därför är det så skönt när det äntligen blir av. 

Maken är iväg ikväll så det är extra tyst, men jag har i varje fall sålt vårt gamla kök. Check på det!! Nu ska jag bara beställa en ny kran till köket också... fatta att det finns kranar som kostar över 10.000 pengar. Helt otroligt!!! Det skulle jag aldrig ge för en kran... och den är inte ens gjord av guld...

Magiskt, men någon köper väl dom antar jag
//Farmskan


Kommentarer
Lena

Klart man ska ha dyraste kranen i sommarstugan. Because we´re worth it.

2015-03-04 @ 15:31:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0