5 dagars ledigt!

Tjoho!! Nu väntar 5 dagars minisemester för Farmskan och maken... så jäkla gött! Imorgon bitti åker vi till Visby och skall tillbringa några, förhoppningsvis både varma och sköna, dagar där. Det är en kusin till Rolf som har en stuga som vi skall få bo i, första gången för oss dessutom till Gotland så det skall bli gott
 
Lååååång mötesdag idag, i stort sett hela dagen instängd i ett rum. Bara utsläppt för att äta lunch och då visar det sig att kocken denna dag lagat en helt obegriplig och dåligt tillagad fisk. Grå sej, knappt kokt med fänkål ovanpå och smaklöst potatismos till det. Och till det facila priset av 80 kronor... Måste bli bättre på att ta med matlådor känner jag. Nåväl det är väl i-landsproblem egentligen antar jag.

Avslutade dagen idag med att diskutera vår flytt till nytt kontor. Say no more!! Så jäkla många åsikter det finns om ditten och datten... finns nog inget annat projekt man absolut inte skulle vilja leda. Det är liksom dömt att misslyckas redan från start eftersom alla klagar på precis allt (*ler*)
 
 
Har nog en förkylning på gång också för jag är lite trött i huvudet, skall faktiskt bara inta lite kaffe och sen lägga mig i soffan. Har lovat att stryka en skjorta till maken så det skall jag åtminstone ta mig för.
 
Ha en skön tisdagkväll!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0