Kosläpp

Godmorgon från Motala! Tidig lördag här för det vankas kosläpp, mitt första skall jag säga så jag är lite nyfiken. Kanske det blir som det man ser på reklamen eller så blir det som på kollegans i helgen. Skrattade glatt när jag såg hennes klipp där korna bara GICK ut i hagen, inte ett skutt någonstans... lite antiklimax. 

Vi stack lite tidigare från jobbet för att hinna upp till Motala i god tid innan läggdags för Lily. Men fastnade i en gigantisk kö på motorvägen där två lastbilar kört ihop. Suck... över en timme satt vi där, typiskt!!

Nåja, nu ser vi fram emot en skön helg efter en hektisk jobbevecka

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0