Lite trams också

Idag har vi firat chefen som har kommit upp i den aktningsvärda åldern av 50. Vi gav honom lite presenter och tuggade i oss lite tårta. Tror han blev rätt nöjd med sina presenter också... även Foppa-tofflorna (*ler*)

Det blev ju också lite hets om åldersnoja och den där appen som visar hur gammal man ser ut är sjukt rolig. Jag såg ut som 43... i snitt


Snittet beror på att jag på en bild blev 38 och på en annan 69!!!!! Chefen var också nöjd med sin test



Där tjänade han några år... Ja ja lite trams också

Är i stugan ikväll och för första gången på en vecka känner jag mig pigg igen. Hoppas det håller i sig så jag slipper yrseln. Imorgon efter jobbet bär det av till Motala och Lily-familjen. Mys!

Hon hade varit och klippt sig idag. Efteråt fick hon välja en figur att spreja på håret. Ett hjärta, en fjäril eller en dödsskalle. Hon valde dödsskallen... så klart! 

//Farmskan

PS! Tack kusin P för en trevlig kväll igår



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0