Tabata

Jag lovar er att jag aldrig varit så nära hjärtstillestånd som jag var igår. Har ju börjat med pass igen och första gången var det styrka och igår var det Tabata. Högintensiv träning i intervaller, jobba stenhårt 20 sek, vila 10, jobba 20, vila 10... Ja ni fattar. Riktigt tufft och som sagt en nära döden upplevelse för en trött, fetlagd kropp som min. Men roligt så jag ska fasen kämpa på!


Svett som en gnu så direkt i duschen när jag kom hem. Eller direkt och direkt... fatta vad svårt det är att få av sig en svettig tränings-BH som klibbat fast på kroppen. Visst den ska ju sitta stadigt men det finns ju gränser! 

Fick mig att minnas när jag fick klippa upp makens underställ efter en löprunda... lite för trångt så han fick panik när han inte fick av det (*asgarv*)

Ikväll käk med goda vänner. Härliga fredag!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0