Tebax i Skaune!

Så var man tillbaks i den skånska myllan igen. Paps & Babs var och hämtade upp mig vid flyget eftersom maken är iväg och spelar ikväll. Tror inte att vi hunnit sätta oss i bilen innan det ringde och sen pratade jag hela vägen vilket fick till följd att jag fick mig en spydig kommentar från chauffören
 
- Nej men det var trevligt att prata med dig
Ridå!! Jobb, jobb, jobb... så tipset från min livscoach (läs: Paps) är att tagga ner
Men jag är ju nertaggad, bara lite engagerad säger jag
Vi är inte helt överens om den beskrivningen jag och min far
 
Har precis skypat med Lily och jag blir lika glad varje gång. Hon är så stor nu och så redig hela tiden, det går så himla fort. Fast å andra sidan får vi ju två nya små bebisar snart och snusa på. Bara två månader kvar till lill-syskonet kommer till Lily och sen ytterligare två månader innan det är dags för stora dottern. Då blir det en tripp till Portugal och mysa lite minsann.
 
Imorgon blir det en heldag i Helsingborg och sen är det fredag igen. Var sjutton tar veckorna vägen? I helgen blir det lite partaj med vänner i Vä. Ett cykeläventyr (oj oj oj!). Får hoppas på fint väder, eller är det tvärtom kanske(*ler*)
 
//Farmskan


Kommentarer
Fridus

Oops! Känner mig lite skyldig 😁

2015-05-27 @ 22:11:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0