Busringningar och värme

Halleluja... värme is in da house!! Ikväll efter en lång dag med påfyllnad av vatten har vi fått en första känning av värme i elementen. Tjoho... inga stelfrusna leder eller kalla händer och fötter längre. Det tog sina modiga fem veckor nästan men nu verkar de äntligen vara klara. Lite efterjusteringar och luftningar av elementen sen... fix färdigt. Slutet gott, allting gott
 
Har jobbat hemifrån idag eftersom jag hade sjukt mycket som skulle tas fram i form av olika presentationer och det gör man bäst när man sitter i lugn och ro. Blev dock avbruten två gånger av en busringande liten Lily som gärna ville face-tima med farmor. Älskar det!! Svärdottern försökte dock förklara för henne att man inte kunde störa farmor på jobbet men "jo, det kan jag..." svarade hon. Ha ha ha.. hon är för söt. Skall strax ringa henne nu för jag lovade att ringa när jag jobbat färdigt.
 
Denna veckan är busy busy... och bara en enda dag i Hyllie. Resten av veckan i Helsingborg och så en liten avstickare för en heldagsworkshop med mitt gäng. Fullt ös kan man säga.
 
Nu blir det ett avsnitt av Bron
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0