James Bond

Så var fars dag passerad och det firades hemma hos Paps & Babs med god middag. Jag har ju förmånen att ha två stycken fadersfigurer i mitt liv... och mödrar också förstås. Dubbel kärlek!


Så var det ny vecka igen och den är fullspäckad totalt. Tror det kommer att kännas skönt att avsluta den med James Bond och lite grekiskt på fredag kväll, det längtar jag till

Sjukt nöjd med Storytel i mobilen också, lyssnar på en ny bok varje vecka. Kalasbra! Precis lyssnat på Liza Marklunds sista men den var verkligen sådär. Märks att den har stressats fram. Annat var det med Hjorth/Rosenfeldts senaste... shit vad bra! Läs vet ja... eller lyssna om ni kan. Perfekt när man kör så mycket som jag gör

Imorgon låååång dag
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0