Mitt hästhuvud

När jag var i Ryssland i augusti hittade jag ett jättefint hästhuvud i trä som jag blev helt förälskad i. Naturligtvis var det slut i lager, bara visningsexet kvar. Min ryska kollega har sen kollat med jämna mellanrum om det kommit in för att inhandla det till mig. Och äntligen fick han tag i det och äntligen skulle han åka till Sverige på ett möte. Lite maffiavarning att åka runt med ett hästhuvud (*ler*)

Hursom... Mellanlandning i Amsterdam och GLÖMMER mitt hästhuvud där! Verkar som om jag får vänta lite till...

Maken är på whiskeyprovning ikväll så jag har kontrollen över fjärren. Han får helt enkelt titta ifatt några avsnitt Homeland nästa vecka

Sorry babe
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0