Nu är juleljusen uppe

Sådär... ljusstakar och stjärnor på plats både här och i stugan. Det är ju ändå advent nästa helg och jag är knappt hemma nästa vecka så jag tyckte det var OK att tjuvstarta


IKEA's fina kopparstjärna passade finfint till mitt nya kopparbord. En stjärna kvar som nu inte får plats någonstans... suck. Nästa år får jag inte handla fler nyheter...

Igår hade vi en härlig fredagskväll nere i Fårabäck hos Malms & Co. God mustig soppa och hembakat matigt bröd till. Salami i soppan men det gick ju att peta bort (*ler*). Tyvärr blev det sen en lite stökig natt för maken då svärmor blev dålig... trist men bättre nu igen. 

Så efter sovmorgon och nybakade frallor så drog operation julförberedning igång. Älskar det. Nu strax iväg till lite kompisar på partaj, vi hoppas på en lugn kväll

//Farmskan

PS: Glöm inte att du bara har ett liv. Ta hand om det och dina närmaste!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0