Fredagsparty

Fredag... igen! Jo visst jag har ju varit i Finland några dagar och det förkortade ju veckan något men ändå. Flygresan hem var något skumpig och dessutom ett överbokat flyg vilket gjorde att vi var rejält försenade hem. Inte något man precis blir glad över när man bara vill hem. Och det blev nog inte de stackars människorna heller som inte kom med planet alls. Själv vässade jag mina armbågar och tog mig ombord för att vara säker (*ler*)

Idag har jag varit i Älmhult och jobbat och skall faktiskt stanna kvar här ikväll också... det vankas party. En kollega som varit på banken lääääääääääääänge skall firas av med buller och bång och det skall bli riktigt, riktigt roligt. Hoppas på mycket skratt och roliga minnen

Happy friday everyhopa!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0