Jag bangade ur

Det blev ingen test av tågtrafiken, jag bangade helt enkelt ur. Sorry... min karaktär är ungefär stor som en liten ärta och bekvämligheten drog det längre strået. Nåja, det kommer fler tillfällen (tror ni va?)

Helg igen och strax ska vi iväg och hämta upp Lily och lill-sonen på stationen. Barnpassning här fredag-söndag för det vankas herrträff gudbevars. Men jag är lika glad för vilken anledning som helst, ska bli mysigt att ha henne här. Lilla vispan är kvar hemma hos mamma så henne får jag snusa på en annan gång

Vi hade lite inflyttningsfest på kontoret igår kväll.Småtrevligt och också kul med alla kollegor. Det har verkligen blivit bra så äntligen har man ett kontor att njuta av, snyggt och luftigt

Fullt upp just nu så det är onekligen så  att det känns i kroppen. Dags att varva ner Farmskan. Skönt då att man har en liten miniledighet att se fram emot. Noah... here we come!

//Farmskan 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0