Snart kan jag gå igen

Jo det har faktiskt tagit nästan tre dagar innan jag kunde gå något så när normalt igen utan smärta. I söndags när jag vaknade var det för jäkligt och att sitta still på ett tåg hemåt var en pina. Hoppade (nåja) av i Alvesta där Modern hämtade mig för på kvällen väntade en konsert med The Real Group i Växjö. Shit vad bra de var...


Ståpäls på hög nivå!

Sen igår var det något lättare att ta sig framåt... när man väl kom upp vill säga. För att inte tala om ut och in i bilen. Aj!! Men som sagt för varje dag som går blir det bättre och bättre. Ska tränas lite mer när jag är pigg igen. 

Idag var det så sista dagen på kontoret i Lund. Nu går flyttlasset till Hyllie och till nya fräscha lokaler med inflyttning på måndag. Så nu blir det tre dagar med hemarbete tills dess. Funkar ju det också....

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0