Från lugn till bus

Söndagen blev inte riktigt som jag förväntat mig... maken skulle vara borta från arla morgon till sen kväll och jag tänkte mig en lugn och skön dag, kanske lunch på byn och sen lite trädgård... om jag orkade och kände för det vill säga. Men plötsligt ringde telefonen och lill-sonen och familj meddelade att de var på väg ner till Skåne påkallat av lite sjukdom. Trist orsak men ändå kul att se dem igen. Så från en lugn dag blev det barnpassning och bus istället. Och det är väldigt mycket bus i de där flickorna (*ler*)

Man vet att man lyckats när minstingen somnade när vi dansade till barnmusik...
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0