Halleda

Ja halleda vad trött jag har varit dessa två första arbetsdagar. Har nästan haft problem att hålla mig vaken i bilen både till och från jobbet. Underlättar ju inte heller förstås att man lyssnar på ljudbok... det kan vara rätt sövande. Får nog bli lite partymusik istället framöver. Trögt att komma igång känns det som, hjärnan är fortfarande på semester. Men det blir väl bättre hoppas jag... skall jobba hemifrån imorgon halva dagen och sen är det semester resten av veckan. Götteligött
 
Ikväll blir det lite egentid här hemma, maken skall iväg och spela och jag skall bara krypa upp i soffan tänkte jag. Har precis beställt resan till Portugal i November när Noah skall döpas. Skönt att ha det gjort. Hemresa visserligen via Bryssel vilket inte kändes särskilt lockande men det var inte så mycket annat att välja på. Känns ju inte så lockande att landa någonstans i Europa just nu med tanke på allt skit som pågår. Hatar att behöva känna så!
 
Peace, love and understanding!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0