Man vill ju inte skryta...

.... men jag måste bara prata lite om bröst. Är det bara jag som har problem med att ALLA skjortor stramar över brösten och lämnar öppna glipor över knapparna? Alltså det är ju inte så att jag har F-kupa precis och även om jag väljer en skjorta i L så nog sjutton glipar det. Hur är det möjligt? Och om det inte är brösten som är stora så måste jag ju ha ett omfång över ryggen värdigt vilken body builder som helst...

Hur gör ni? Själv får jag köra med jumper eller välja skjortor i storlek XXXXXXXL (*ler*)
//Farmskan


Kommentarer
Bosse

Någon Här tycker att du inte är ensam om detta, (Nämen ni är ju Pamela!)

2016-08-05 @ 08:36:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0