Hej då 2016 - Välkommen 2017

Knappt 10 timmar kvar av detta år, och det nya pockar runt hörnet. Ser fram emot det så mycket och hoppas det skall bli ett helt underbart år för nära och kära, vänner och bekanta och givetvis framförallt för min familj. Att de får vara friska och ha det bra, vara lyckliga. Snart blir jag ju faster för första gången dessutom vilket känns spännande. För egen del hoppas jag på ett spännande 2017 och att jag får fortsätta min galna aktiekarusell (*ler*)

Ikväll väntar en kväll med goda vänner, lite spel, god mat, skratt och dans... precis som det skall vara! Maken vilar sig i form just nu och själv skall jag ta en sväng med vattenkannan
 
Vi önskar er ett fantastiskt Gott Nytt År, gör det bästa av det!
 
Kramar //Farmskan
 


Kommentarer
Lilla B

Vi önskar er det samma! Älskar dig!! <3

2017-01-01 @ 09:38:34
Papsobabs

Gott nytt år och kör försiktigt. Hälsa Kullan och Masen.

2017-01-01 @ 14:52:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0