Julbord på slottet

Avslutningen på veckan blev riktigt, riktigt bra för Farmskans del. Först två bra dagar med mitt team nere i Skanör där vi la upp aktivitetsplanerna för nästa år, gick igenom budget och IT-förändringar vi ville göra. Bra diskussioner, och jag uppskattar så sjukt mycket mitt team! Sagt det förr men det tål att upprepas! Vi hade en liten aktivitet dessutom på kvällen som hette "Da Vinci's box".... riktigt kul och där vi fick rejält gnugga våra geniknölar för att lösa koderna som ledde fram till kassaskåpet. Med bra samarbete löste vi det

Sen direkt hem och svida om för att dra till Bäckaskogs slott för ett julbord med Carina och Seth. Verkligen bra mat, precis lagom mycket och med helt rätt saker. Lite vilttema vilket gav en extra tvist på det hela. Den gräddstuvade grönkålen var sjukt god! Och sillen... det är min favorit. Prinskorv och köttbullar låter jag bli (*ler*)

Så mätta och stinna la vi oss igår och vaknar nu upp till en helt fantastiskt härlig lördag med sol och klarblå himmel... men kallt. Skall kasta oss upp på cyklarna strax och ta oss ner till byn för lite Julmarknad. Sen ikväll blir det julkonsert på teatern i Kristianstad med Wizex. Ser jag fram emot!
 
Ha en skön 2:a advent vänner!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0