Lucia och kaos

Glad Lucia på er! Min morgon inleddes med skönsång av en musikklass ifrån Helsingborg när jag var där på jobb. Säga vad man vill men Luciasångerna gör en glad. Sen har vi fått fina bilder på barnen som lussat i tomtedräkter... hjärtat smälter så söta de är. Vi bor alldeles för långt bort! Nåja.. inte mycket att göra åt just nu i alla fall. Dagen har varit kanon och mötena gick över förväntan så nöjd och glad när det gäller det.
 
I trädgården är det just nu kaos... lindrigt sagt. Lite för mörkt för att jag skall kunna ta en bild men jag tror att maken skälver in i själen när han tänker på det. Helt plötsligt ser vi också våra grannar (*ler*). Träd är fällda, träd är kapade, buskar nedskurna och rötter och stammar upptuggade. Allt ligger över hela gräset så vi får väl en smärre chock när vi vaknar upp på lördag i dagsljus. Men nu är det klart och upprensat... Farmskan är glad!

Julbord för maken ikväll, själv har jag unnat mig ett helt knäckebröd och en clementin
Men så har jag tappat snart 5 kg också. Heja heja!
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0