Sämst på boule

Jag och Frida sitter just nu i varsin hörna på hotellrummet och har jobbat ifatt efter dagar av möten och problem att hinna med vardagen. Men nu är vi färdiga och skall strax ta oss ner i receptionen för att se om där är några mer kollegor som kan tänka sig en kvällskaffe. Vi har alla våra sales coacher här idag för ett sista kvartalsmöte innan det är dags att säga tack och farväl till dom. Sorgligt sorgligt men samtidigt det enda alternativet. Livet är inte alltid lätt...
 
Vi har varit på Boule bar också efter jobbet och spelat boule... sämst var jag och den stackars kollegan som hamnade ihop med mig. Kloten rullade typ åt alla håll och inte alls dit jag ville. Men men... man kan inte vara bäst på allt. Snarare sämst faktiskt!
 
Idag har vi fått en riktig käftsmäll i den svenska organisationen
Mitt hjärta blöder och jag är otroligt ledsen
 
Kom igen nu Farmskan, allt löser sig!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0