Det finns hopp!

Det finns hopp för Farmskan... febern börjar ge vika och jag orkar vara uppe något längre stunder än bara 5 minuter. Så jag ser fram emot helgen och att kanske få lite mer frisk luft än bara genom den lilla springan som mitt öppna sovrumsfönster gett mig de sista dagarna. Vilket maken klagar högljutt över... han fryser som en hund och påstår att om han hostar kommer det snöflingor ur munnen. Kyckling! Finns ju inget värre än att ha varmt och kvalmigt när man skall sova. Förresten skall han inte klaga för han har knappt varit hemma på hela veckan. Det har varit spelningar, fester och galej för hela slanten. Stiffe the partylejon!
 
Ikväll kommer stor-sonen på ett oväntat besök... så på med Gevalian!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0