Sista kvällen

Sådär... etapp två är snart till ända och ikväll är det sista kvällen på Parama Resort. Total relax verkligen eftesom det ligger ute i precis ingenting. Men såå fint och vi blir uppassade som kungar

Igår var det Nennes födelsedag och vi skulle alla ge oss ut till en ö på förmiddagen men tyvärr blev det lite bakslag. Jag vaknade med värsta yrseln i hela mitt liv och kunde inte stå eller gå, så Nenne och Thomas drog iväg själva. Bara de och en "butler" på stället, och han satt bara och vaktade så att de fick dricka. Magiskt

När de kom tillbaka hade vi bokat massage och det var nog den bästa jag nånsin fått. Sjukt skönt men tyvärr så var jag fortfarande inte OK så kvällen fick gå på halvfart och med stöd från resten av gänget. Vi hade fixat så Nenne fick laga vår middag på kvällen med deras kock. Blev perfekt


Idag känner jag mig bättre igen, inte alls så yr som igår. Men har bestämt att kommer det tillbaka ska jag åka till läkare... otroligt obehagligt

Och imorgon drar vi åter till Bangkok ich sen flyg till Krabi. Etapp 3

//Farmskan 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0