04.13

Vad fasen gör man när manvaknar 04.13... Ligga kvar och blunda och hoppas kunna somna eller stiger upp och tänker "skönt en extra timme på jobbet"? Idag blev det alternativ två för jag var verkligen klarvaken. Enda nackdelen blir väl att man lär somna med ansiktet i spagettin på kvällens After Work med tjejerna...

Kanske är jag liiite för taggad inför dagens utvecklingssamtal (*ler*). Skojar bara... brukar vara lugnt och när man är så gammal som mig vet man sina fel och brister

Vänner... gå in och ladda ner Rasmus Seebach's nya CD. Sjukt bra i mitt tycke! "Fuck jag er forelsket"

Nej nu kom tidningen, dags å starta dagen
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0