Trappa ner... eller?

Tyckte jag var lite smart som valde att lägga semestern något senare än de flesta kollegor. Såg framför mig en avslappnande vecka där jag skulle få tid med surdegar, strukturera upp lite höstjobb, tömma mailkorgen... Inget av detta har hänt. Veckan har fyllts på med massor av möten och allt det där jag skulle göra har fått stryka på foten. Nåja... 5 dagar kvar att jobba sen blir det semester för Farmskan, oavsett om mailkorten är tom eller inte.
 
Maken målar trappan till övervåningen (japp, han är alltid i gång). Stegen skall bli i samma gråa färg som ytterdörren. Kan säga att det sättet han hänger ut över trappan, balanserandes med pensel och färgtråg ser helt livsfarligt ut. Huga! Men det blir nog bra när det är färdigt... så mycket snyggare än furu i varje fall.
 
Ikväll är det tisdag och då vet vi vad som händer
TV för hela pengen (*ler*)
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0