Godnatt

I natt tror jag att jag och maken kommer att sova som små barn. Det har varit intensiva dagar denna helgen men ack så mysiga. Men man är inte 20 längre, det ska gudarna veta

Semester i fredags och åkte iväg för att hämta upp småtjejerna hos deras mormor. Lill-sonen och Madde hade åkt till Tjeckien på ett jubileum så vi var barnvakt. Fantastisk dag så mycket bus och lek i poolen




Modern och Rolf kom och stöttade lite för det blir rätt intensivt, och jag var ju inte helt på topp heller. Igår åkte vi sen in och fixade ny cykel till mig. Skitfin! Lily var med och valde och hittade givetvis en cykel till sig själv oxå
- Farmor jag tror jag oxå behöver en cykel... 


Sen idag åkte de hemåt igen och huset blev tyst. Storstädning och sen brunch hos kusin P som fyllt år. Brunch och brunch förresten... mer smörgådsbord!! Tur man cyklade...

Ikväll har sen M & M varit här. Spelat spel, käkat lite gott och druckit lite vin... så nu mår man gott

Lättvaggad AB
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0