Ödets nycker

Ensam hemma och har tagit det precis så där lugnt som jag lovade mig själv igår att jag skulle göra. Bara gå runt och lalla, vattna blommor, tvätta lite och så lite fotboll på det kanske. Vi har ju ett EM-tips på gång på jobbet och i potten ligger där nästan 3.000 kronor. Vem vet... man kanske har tur. Maken åkte tidigt iväg idag för att spela på en festival utanför Köpenhamn. Han lär dyka upp lagom tills vi skall vara inne hos Nenne & Tomas ikväll.

Vet inte om jag ätit något skit för magen är inte riktigt vän med mig idag. Kan vara en dålig kräfta i pajen jag åt kanske... eller något så enkelt som stress. Just nu är det ju dels mycket på jobbet och fulla dagar inför semestern men så fick vi också lite tråkiga nyheter igår så tankarna snurrar ju runt där också förstås.
 

Just Du är värdefull
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0