Platåskor av misstag

Shit vad det regnade i morse i Malmö... inget regn när jag körde hemifrån så jag hade glatt tagit på mig mina nya esprandrillos och en kofta. Inget bra val. Fattar ni hur mycket vatten sulan på dessa skor kan suga åt sig på bara några hundra meter? Så efter en liten stund hade jag helt plötsligt typ platåskor... inte bra! Skall påminna mig själv att alltid åtminstone ha ett paraply och kanske också lite extraskor i bilen. Så nu har jag påmint mig om det.
 
 
Lång mötesdag i dag och kanske inte mitt hetaste ämne heller. men utfallet blev bra och det kändes ändå som att vi flyttade fram positionerna en hel del framåt. Och nu är det fredag och sommarfest på jobbet som väntar på kvällen. Inget jättefestande för Farmskans del... tyckte det kändes gött att köra hem och kunna vakna i egen säng på lördag morgon.

Maken är iväg på AW med jobbet och jag skall strax sätta på kaffe till mig och kusin P
Kanske en kaka så här på en torsdag också (*ler*)
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0