Social day

Förmiddagen tillbringade jag och mitt team i det stora blågula varuhuset där vi packade välkomstryggsäckar till ensamkommande flyktingbarn. Fyra olika åldersgrupper med olika innehåll och totalt 37.000 ryggsäckar har packats. Inte alla idag, då hade vi nog haft lite träningsvärk (*ler*). Fantastiskt initiativ tycker jag och vi har förmånen att få hjälpa till på arbetstid med sådana här saker under devisen "Social day". Kanon tycker jag och jag hoppas att vi får chans till fler sådana dagar.

Första jobbedagen på mycket mycket länge kändes det som. Jag är absolut bättre helt generellt sett men ack så trött. Hade extremt svårt att hålla mig vaken i bilen både till och från jobbet. Gäller att ha bra musik, frisk luft och röra sig en hel del för att inte somna...

Rörmokaren här ikväll och kollade alla ventiler till elementen. De måste bytas då de inte är helt nya (underdrift!)
Sakta men säkert som amen i kyrkan tar vi det här huset mot framtiden.
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0