Sommarfest, Jobb och Växjö

Söndag kväll och jag är skönt avslappad efter en helkroppsmassage hos Bodil. Så jäkla gott och det var rejält ömma muskler hon knådade ut idag. Lagom kletig med efter all lotion men vad gör det.
 
I fredags hade vi sommarfest med jobbet och det var nästan 400 personer som möttes på Percys restaurang i Malmö. God mat och bra musik och ett himla surr. Tyvärr så behövde jag ju köra hem på kvällen... det är baksidan av att bo på annan ort, så något vin var inte att tänka på. Men där var ju andra som gärna tog emot mina drinkbiljetter (*ler*). Trevligt var det i alla fall så länge det varade
 
Sen igår så blev det mest jobb för Farmskan. Maken var iväg och spelade så jag passade på att komma ifatt med en massa som blivit liggande, plus reda ut ett och annat problem som uppstått under fredagen. Hämtade upp maken vid 5-tiden och sen drog vi till Modern & Rolf i Växjö. Oxfilé på menyn... så mör så man skulle kunnat skära den med smörkniv. Mums mums mums! Gott att bara sitta ner och bli serverad ibland. Hade man bara sluppit dom jäkla vallningarna hela tiden... jag blir fan snart galen på det. Som en jäkla ångmaskin...
Det där är fasen jag... alla sju just nu
 
Idag har det blivit en hel del jobb i trädgården så den där massagen ikväll satt som en smäck. Och nu är det måndag igen imorgon. Förvisso kort vecka och näst intill ett upplopp nu fram till semestern. Tre och en halv vecka till för min del och det skall bli sjukt skönt att vara ledig.
 
Godnatt säger Svettis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0