Mot Bangkok... igen

Tidig morgon och vi sitter på Phuket flygplats och väntar på planet till Bangkok. Två dagar kvar av vårt äventyr och sen drar vi mot Sverige och vardagen igen. Värt att notera... jag har bara druckit två koppar kaffe på nästan tre veckor, heja heja! Gjort gott för magen. Sen har jag däremot fortfarande kvar vattnet i örat så till och från ganska snurrig... mer än vanligt (*ler*). Får ta tag i det när jag kommer hem

Haft tre härliga dagar i Patong och de avslutades med en BBQ hemma hos en kompis till Thomas. Han bodde uppe på ett berg i änden av Patong beach men lutningen var 45 grader så den stackars tuk tuken fick ge sig halvvägs... Den motorn skrek efter hjälp, ha ha ha. Så det blev att traska resten vilket i den värmen blev en nära döden upplevelse. Men upp kom vi tilll slut


Notera... svensk senap!!

Igår blev det en dag vid takpoolen




Vill också säga att jag leder stort i Gin Rummy (*ler*)

//Farmskan


Kommentarer
Anonym

Vill gärna tillägga att vi inte har spelat färdigt ännu☺Nenne

2016-03-07 @ 03:25:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0