So long, Farewell, Goodbye

Så var det klart... signaturerna är påskrivna, pengarna reglerade och nycklarna lämnade till de nya ägarna. Stugan på Barkassvägen i Norje Boke är inte längre vår. Det känns ändå rätt OK även om det givetvis är sorgligt samtidigt på något sätt. Men nu lockar det ju i renoveringstarmen hos både mig och maken så det blir nog en spännande vår.
 
Idag har det varit vårkänning på riktigt tycker jag... nästan 12 grader när jag körde hem från banken. Det finns alltså hopp... bilen är sjukt skitig och fast att jag körde den igenom biltvätten i söndags så märks det nästan inte alls. Önskar att min egen lilla tvättfirma i Malmö snart öppnar igen efter sin renovering för den behöver definitivt lite omvårdnad. Önskar att man hade mer av makens energi när det gäller bilen men jag tycker det är otroligt tråkigt.
 
Imorgon kväll blir det nattåget till Stockholm och sen vidare mot Falun för att träffa barn och barnbarn. Lite presenter är nerpackade och vi skall ju också fira Guilhermes födelsedag. Maken var lite avvaktande när jag sa att det inte var säkert att vi blev ensamma i tågkupén där vi skall sova (*ler*). Vi får väl se om vi får några spännande nattgäster...

Idag firar svärföräldrarna också Diamantbröllop... 60 år! Bara 40 kvar...


Grattis grattis!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0