Aktiehandel

Nej jag blir nog aldrig någon börshaj... jag fattar helt enkelt för trögt hur det hela går till. Nu är det tydligen någon nyemission som jag måste ta hand om med teckningsrätter och inköp och jag fattar nada vad jag skall göra. Får ta ett besök på banken imorgon och reda ut begreppen... Trög AB

Maken har legat sjuk här både måndag och tisdag, tror det är förkylning... en manlig sådan... värsta sorten har jag förstått. Men nu verkar han vara på benen igen och skall jobba imorgon. Skönt! Som ni vet så har jag lite jobbigt med mig själv och det där med sjukdomsempati (*ler*). Det ligger liksom inte riktigt för mig, måste vara något från min barndom. Håller på att leta hotellrum i Amsterdam för vår resa i vår men ack vad dyrt det är just den perioden vi skall dit. Får nog leta rätt på några av mina gamla kollegor och se om de har lite känningar.

Jag är inte bara trög, jag är snål också
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0