Broder Tuck

Nej Magda, ingen risk... passet låg i väskan, däremot (igen!!) utan adapter för kontakterna. Alltså jag tror jag har tre stycken som ligger hemma men lyckas aldrig ta med någon hit. Så det är ett evigt jagande nu att låna av någon som har för jag tänker fasen inte komma hem med en adapter till. Glömde också tandborsten (men packade tandkrämen ?) så det första jag fick göra var att rusa till en närbutik och fixa det. Nej, hotellet hade ingen att sälja... sa jag att jag var i Nottingham ('ler*)
 
Hade en bra dag igår och den avslutades sen med en guidad tur i alla sandstenstunnlar under staden som Robin Hood tydligen använt en gång för många, många år sen. Det var Broder Tuck som var guide och han gick verkligen all in...
 
 
Lite lik Sean Connery i Rosornas krig bitvis. Lady Marion var också där som ni ser... Kvällen avslutades med en middag sen på en bar i närheten. Trevlig kväll men nu är det "på att" igen... en dag till här i Robin Hood land och sen hemåt ikväll igen.
 
Hur har ni det hemma?
//Farmskan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0