Förklaring "Kanin på Gotland"

Kära bror... Kaniner äter morötter och äter man morötter får man bra syn. Dessutom finns kaniner "en mass" på Gotland och eftersom jag nu hade så bra syn så hängde alltihop. Ta da!! Ursäkta ni andra... var bara tvungen att svara på bror mins kommentar (*ler*)
 
Onsdag och jag är riktigt trött. Denna veckan är en riktig knöka-vecka med möten än där och än här. Roligt när det är mycket att göra men det gör också att man är rätt slut i huvudet när man kommer hem. Idag blev det en runda till kontoret i Köpenhamn, trevligt besök och nöjda kollegor. Kul!
Dags också för hälsokontroll imorgon hos företagshälsan i Malmö. Alla gamlingar över 50 får ju en sådan undersökning av jobbet årligen och nu är det dags igen. Förra året var det ju lite si och så med mina prover, får hoppas på att det är bättre i år. Däremot lär det ju inte bli några hurrarop över min kondition... i år heller. Nåja, svårt att få resultat om man inte rör sig. Dålig karaktär AB

Morgondagen avslutas dock med massage hos Bodil. Så gott och som jag längtar
//Farmskan


Kommentarer
Lilla B

Nååååågot långsökt, men jag köper din förklaring :)
Var rädd om dig och kör inte slut på dig är du snäll!!
P&K

2016-10-06 @ 17:07:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0