Idala och Motala

Lördag kväll och vi sitter fyra trötta vuxna i soffan i Motala och tittar på film. Bägge flickorna sover gott efter att ha varit i gång hela dagen. Jag och maken har passat dem idag och föräldrarna har fått en ledig shoppingdag inne i Linköping. Så himla mysigt är det att vara här och samtidigt är man helt slut efter att ha jagat runt... speciellt den lilla är ju igång precis hela tiden. Lily däremot börjar ju att få kompisar så hon har varit och lekt både här och hos dem under dagen. Kul när de börjar bli stora.

Vi kom upp här i går kväll efter att jag hade spenderat två dagar i Idala med mitt gäng. Vi kickar ju igång ett nytt år nu i september och har dessutom planerat ytterligare två fram. Bra dagar och jag är mycket nöjd över vad vi fått ihop. Idala gård var dessutom en ganska bra plats att vara på. Mitt ute på en åker och inte så mycket som kunde störa där om man säger så. God mat dessutom vilket gav ett extra plus.

Så nöjd och glad satte vi oss sen i bilen och for mot Motala. Även lill-dottern och Josef var här igår kväll och det bjöds på god mat. Tyvärr har jag inte varit helt frisk dock, känner mig hängig och har nog också lite feber så inte helt tipp topp i helgen. Fast det har å andra sidan inte varit så mycket tid över att känna efter heller (*ler*). Imorgon far vi hemåt igen efter frukost och sen väntar en ny arbetsvecka igen. En spännande sådan
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0