Jävla fredagstrafik

Ursäkta Lily... farmor är skyldig dig 5 kr för svordomen ovan (*skamsen*). Men jag blir faktiskt riktigt, riktigt trött på fredagstrafiken då det nästan ALLTID på vägen hem är kö på grund av olyckor. Dryge!! Kanske folk är helt stressade över att komma hem eller helt enkelt har tullat lite på vinet redan innan hemgång... inte vet jag. Trött blir man i varje fall när man bara vill hem.

Bra dag som startade i Helsingborg och sen avslutades i Malmö innan hemgång. Skåne runt är min melodi. Helgen blir kolugn, inte ett jota bestämt. Blir lite trädgårdspyssel imorgon och sen ingenting mer. Gott som bara den. Har precis också bokat en långweekend till Amsterdam med några vänner. Ska bli sjukt kul att komma ner där igen och bara strosa omkring på gamla gator, gå förbi min lägenhet etc. Har vi tur blir det också precis när tulpansäsongen är som vackrast vilket är helt underbart
 
Nåja... det är lång tid dit
Ha en skön fredag och du... somna inte i soffan!
//Farmskan


Kommentarer
Anonym

D

2016-10-08 @ 17:31:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0