Kanin på Gotland

Idag grattar jag far min med höga jubelrop! Grattis Paps på födelsedagen
 

Satt och kollade på gamla foton och "gubben" ser precis likadan ut idag som han gjorde för typ 30 år sedan... hur är det möjligt. Bra gener där minsann. Han bjöd in på gofika igår så det var en trevlig eftermiddag. Dock får han vänta lite på sitt paket då det måste tas med hem ifrån Malmö... hans dotter har en släng av demens ibland. Nåja, huvudsaken är ju att den kommer fram någon gång eller hur?

Idag har jag jobbat hemifrån eftersom jag hade en tid hos optikern i morse. Jag hade inte varit där sedan 2010... och ändå hade ingenting förändrats i stort sett. Jag såg dåligt på nära håll (=åldern) och såg perfekt på långt håll. Så jag behövde minsann bara läsglasögon. Bra där... och billigt!

Har dessutom väntat hela dagen på rörmokaren som lovade komma idag eftersom jag var hemma. Har han synts till? Icke sa nicke... suck!
//Farmskan


Kommentarer
Pappa

Tack för att Ni kom i går. Det blev ju en trevlig samvaro när alla träffades.

2016-10-03 @ 19:06:09
Lilla B

Vad har kanin på Gotland över huvud taget med texten att göra??
Fattar inte.. :(

2016-10-05 @ 17:09:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0