Workshop och snart UK

Heldagsworkshop idag hos blå-gula kunden. Mycket bra dag och vi tar oss framåt tillsammans med kunden i fokus... precis som det skall va. Tyvärr hade jag lyckats att glömma mina glasögon hemma... jag menar jag har ju ändå tre par så något av dem borde jag väl ha lyckats att lägga ner i väskan, men icke! Så efter några timmar hade man ju lite ont i huvudet om man säger så. Och sen när klockan är 4 och man är mer än mosig i huvudet så säger en av deltagarna... "att du vet väl att vi har läsglasögon att låna ut i receptionen" (*ler*). Ja ja... det var ju så dags då, men bra att veta till en annan gång.
 
Nu är det också dags att packa väskan för några dagar i UK, närmare bestämt Robin Hoods hemtrakter Nottingham. Bara att bita ihop...
 
//Farmskan


Kommentarer
Magda

Glöm inte passet!

2016-10-18 @ 21:51:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0