Nya fönster

Så var de beställda... fönster och altandörrar till huset. Vansinnigt dyrt tycker jag men ändå ett måste då de vi har kommer att släppa in kyla under vintern (och dessutom är jäkligt fula!). Tvåglas idag med en massa spröjs som gör det stört omöjligt att putsa och hela huset är typ rutigt. Bruna dessutom och vi håller ju så sakteliga på att göra allt trä grått, plus att de nya ytterdörrarna också är grå. Så nu blir det nytt och fräscht!

Sådana här typ med en rak spröjs i ovankant, lite mörkare grå dock
 

Veckan har annars börjat bra men vi har sjukt mycket att göra så jag känner att mitt team går lite på knäna. Får försöka avlasta så mycket jag bara kan så de inte knäcker sig. Engagemang är underbart men kan också vara farligt om man inte känner efter. Mitt jobb!

Ikväll blir det lugna gatan och imorgon jobb hemifrån. Statistik och presentationsförberedelser står på schemat och sånt gör man bäst hemifrån
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0