I need a break

Jag behöver semester... lång lång lång semester. Bara få sova och ta igen alla de timmar som nu spenderas med jobb. För just nu är det alldeles för mycket timmar av mitt liv som går åt till detta och tyvärr nog några veckor till. Suck... nåja, det lättar väl så småningom antar jag.
 
I helgen blir det dessutom en extra dag igen i och med första Maj. Så jäkla skönt! Jag och maken åker till Stockholm över helgen, skall träffa Dottern och Jens, mingla med hans föräldrar, gå på musikal och bara njuta. Kanske blir det dessutom lite shopping om vädret tillåter (*ler*)

Jag behöver lite familjetid!
//Farmskan


Kommentarer
Papps.

Koppla av och njut i vår vackra Huvudstad.

2017-04-26 @ 07:44:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0