Min man...

Det finns många sätt att visa sin kärlek på och min man är duktig på de där lite annorlunda sakerna. Som typ i morse när man kommer ut och han har skrapat rutorna på bilen. De gesterna är så mycket mer värda än en bukett blommor... för just det är han kanske inte världsbäst på. Fast å andra sidan... jag är inte heller särskilt bra på att ge honom blommor så det är väl oavgjort antar jag.

Det är ofta så att det blir oavgjort mellan oss, vi tänker lika och vi är otroligt synkade med mycket. Men där finns en sak som vi absolut inte synkade om huruvida man skall prata eller vara tyst på morgonen (*ler*). Jag vill vara tyst och han vill prata, moment 22
 
Men han är min man... och jag gillar han!
//Farmskan


Kommentarer
Lilla B

Det är kärlek det! <3

2017-04-20 @ 19:33:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0