Några dagar i Stockholm

Fredag... bara några timmars jobb idag sen hem och lasta i väskorna i bilen och ta oss till flyget. Tre härliga dagar ser vi fram emot att fira med Dottern och Jens. Och sen kommer vi hem igen på söndag och bara känslan att ha ytterligare en dag sen som är orörd känns jäkligt skönt. Skall väl se om vi hinner hem för att se någon brasa också men i varje fall blir det en sen middag på Pråmen med goda vänner.

Veckan har gått i rasande tempo och jag och maken har avlöst varandra i dörren. Det lyckas nämligen alltid bli så att de kvällar jag och borta så är han hemma och tvärtom. Så i veckan har det inte varit mycket relation att tala om faktiskt. Det får vi ta igen nu helt enkelt...

Veckan har också inneburit ett viktigt beslut i Farmskans liv. Och för första gången på mycket mycket länge har jag lugn i själen, ro i kroppen och har sovit utan grubblerier. Då är det väl rätt antar jag (*ler*)

Ha en skön helg... själv lovar jag att koppla av allt
//Farmskan


Kommentarer
Magda

❤❤❤

2017-04-28 @ 13:21:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0