Vår stora fina kaosfamilj

Kaffekokaren puttrar, huset är tomt så när som på mig och maken... tystnaden har lagt sig igen efter en härlig påskhelg med vår stora fina kaosfamilj! Allt är galet, högljutt, kärleksgnabb, skratt och allvar i en salig blandning. Jag älskar det och samtidigt är jag otroligt trött just nu och skulle kunna sova runt (*ler*)

Men en otroligt fin påskhelg som också innehöll en fest hos goda vänner i lördags (där kan man också snacka om högljutt... ha ha ha). Fantastisk mat och gott vin och så lite lekar och tävlingar på det. Priset man vann var en tavla som vi alla målade gemensamt. Suck att jag inte vann den för den blev verkligen jättefin. Men men... man kan inte vinna varje gång, blink blink



Imorgon... tillbaka till verkligheten!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0