Busy bee

Sitter och filosoferar lite kring livet i allmänhet och work balance i synnerhet. Det är ju inte så att man precis har det lugnt och behagligt för tillfället... varken jag eller maken faktiskt. Även han far och flänger med jobbet så det blir lite Hej och Hej då för oss där hemma. Jag tänker alltid att det där lugnar ner sig snart och då kan vi vila lite men det där "snart" verkar vara onåbart. Nåja... några veckor till sen är det en veckas semester. Tjoho!
 
Massage efter jobbet igår också och jag förvarnade henne att jag förmodligen skulle somna (*ler*). Men jag lyckades hålla mig vaken hela tiden och somnade i soffan efteråt istället. I varje fall helt underbart att ha den där månatliga massagetiden, jag njuter i fulla drag.

Har ni varit på kräftskiva än? För oss blir det av i helgen... så ikväll får jag fixa lite kräftor. Maken får väl köra köttbullar eller pizza tänker jag eftersom han inte äter godsakerna.
 
Hans förlust och mer till mig!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0