Jag och min inbyggda ångmaskin

Jag är så sjukt trött på min inbyggda ångmaskin... jag är konstant varm och svettas som en gris, natter och dagar spelar liksom ingen roll. Hatar det... hoppas snart att det jäkla topplocket på ångmaskinen flyger av. Det roliga är också att när Dottern och Jens ligger under varsin filt framför TV:n sitter jag linne och shorts och får knappt luft. Man kan bli tokig för mindre. Igår fick jag dessutom någon bakterie i magen så mådde riktigt illa och hade huvudvärk... det är så synd om mig just nu (*ler*).
 

Dottern och Jens bjöd på middag, grillade torskpaket med härliga grönsaker. Man blir lite bortskämd också när barnen är hemma... det är bra.
 
//Farmskan


Kommentarer
Lilla B

Den Olsénska förbannelsen..
Svettas ju alltid också :((

2017-08-04 @ 18:58:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0