Trött som en gnu

Det har varit en jobbig vecka och det har tagit ut sin rätt. Är trött som en gnu just nu och hade jag kunnat skulle jag gått och lagt mig redan nu. Men det känns ju lite dumt för då vaknar jag säkert runt 3 i natt, klarvaken och utvilad. Det chansar vi inte på helt enkelt. Imorgon blir det dock sovmorgon, en extra timme (tjoho) eftersom jag skall sitta hemifrån. Jobbar sen bara fram till lunch och då drar vi iväg till Falun och Tessan-familjen. Noah fyller snart 2 år och det skall ju firas givetvis.

Hösten kom idag till Åhus så nu känns det att det vänder på riktigt. Mörkare också på morgnar och kvällar så nästa helg får vi stänga ner poolen antar jag. Känner sig ju inte helt badsugen i detta regn och blåsväder precis. Man får helt enkelt hoppas att nästa sommar blir lite bättre.
 
Swedish summer... nej det får bli swedish fika nu istället
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0