Allt går...

... utom väldigt små barn och tennsoldater. Det var gamla goa kollegan Jontes valspråk och det stämmer ju jäkligt bra. För även om det bitvis är snurrigt, man far runt som ett jehu och har allt för mycket skojiga projekt runt sig så går det än så länge bra. Att få energi i kaos är ju lite min grej om man säger så


Igår blev vi bjudna på våfflor och tillbehör hemma hos några kompisar efter jobbet... tänk att en sådan liten grej ändå kan förgylla en vanlig onsdag kväll. Ibland är det precis vad man behöver efter en dag på jobbet... bli bjuden på något gott och bara sjunka ner i en soffa.

Imorgon är det fredag igen och en helg utan några saker inplanerade tar sin början. Jag hoppas hoppas hoppas att det slutar regna så jag kan vara ute och greja. Maken ska måla sista dörren i källaren och så behöver jag handla mat... det är helt tomt i kylen. Mer än så blir det inte. Det räcker

Kaffe någon? //Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Gärna kaffe☕️!!!!!

2017-02-23 @ 19:56:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0